Hjem | Print | kontakt
Nyt fra funktionærerne | Nyt fra bestyrelsen | Planlagt vedligeholdelse | Nyhedsarkiv
Driftsstatus |
Nyttig information | Beretning |Vaske orden |Brandsikkerhed | Udlejning |
Andet | Vedtægter |
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link
subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link

Ejerforeningen Godthaabs Have

Nyt fra Bestyrelsen:



Bestyrelsens træffetid:

Den første torsdag i måneden på kontoret i varmekælderen mellem 17.00 og 17.30. Telefonisk henvendelse i samme tidsrum på telefon 38 34 21 18.
Du kan skrive til bestyrelsen på e-mail adressen: ghh@live.dk. Vi prøver at svare inden for 2-3 dage.

Bestyrelsens medlemmer: nederst på siden

 

--&--

 

Generalforsamling 2013
Indkaldelse 2013, Klik HER
Beretning
2013 Klik HER
Referat af generalforsamling 2013 Klik HER

 

 

Generalforsamling 2012
Indkaldelse, beretning regnskab 2012 Klik HER
Referat af generalforsamling 2012 Klik HER

 

--&--

 

Vaskereservationer mv.
Bestyrelsen opfordrer beboerne til at overholde vaskereservationerne. Dukker man ikke op til en reserveret tid, blokerer man samtidig for andre beboere, der kunne have brugt tiden.

Husk desuden at:
> tømme tørrerummet
til tiden - og aflevere tørrenøglen efter brug
> fjerne
reservationsnøgler efter brug
> overholde
vasketider, så næste reservation kan begynde på klokkeslet - i den forbindelse skal du være opmærksom på, at de nye vaskemaskiner er længere om at vaske. Se opslag i foreløbig vaskeri 3.

 

--&--

 

Nye retningslinier for private renoveringer
Bestyrelsen har lavet nye retningslinier for private renoveringer af badeværelser og køkken m.v. Se dem ved at klikke HER

 

12.9.12 Boxer abonnenter
Bestyrelsen gør opmærksom på, at hvis du er Boxer abonnent, skal du IKKE betale Copy-Dan afgift. For at slippe for afgiften skal du selv gøre Qvortrup Administration opmærksom på forholdet.


20.8.12 Indbrud i kælderrum

29.8.12 Sidste: Politiet har genkendt og anholdt den ene indbrudstyv!
VIGTIGT: Funktionærerne er næsten sikre på, at tyvene har skaffet sig en nøgle fra et kælderrum under sidste indbrud for godt en måned siden. Vi skal derfor opfordre beboere til IKKE at have nøgler til ejendommen hængende i deres kælderrum! En omlægning af vores nøglesystem koster ca. 210.000 kr.!

20.8.12 Indbrud i kælderrum
Der har igen været indbrud i omkring 20 kælderrum natten til søndag ml 02.30 og godt 05. Tyvene er de samme to som ved indbruddet for godt en måned siden. De har nøgle!

Beskrivelse: Begge omkring 40 år, ca. 180 cm, mørkt tøj, hvide kondisko, begge har tydelig halvskaldet isse og er meget kortklippede, den ene bærer briller. De er kommet ind dels gennem porten ved nr. 28 med nøgle og efterfølgende i nr. 24, har opereret i hele kælderen og har båret tyvekosterne ud i opgang 4. Det ser ud som om tyvekosterne køres væk af flere omgange på en – stjålet – cykel fra opgang 4.

Tyvene er meget rolige, tager sig god tid, er omhyggelige med at få pakket tyvekosterne systematisk ned, de er rutinerede. Har du oplysninger hører vi gerne fra dig. En betjent fra Indbrudsgruppen har lovet at komme på ejendommen mandag.

 

--&--

 

19.1.2011 Propfyldte Postkasser.
Postkasserne i stuen fyldes ugentligt med reklamer – ind imellem også postkasser med ”nej tak.” Dette bevirker, at postkasser, der ikke tømmes regelmæssigt, bliver så proppede, at alm. post ikke kan komme ind.
Vi opfordrer derfor til, at du sørger for at tømme din postkasse regelmæssigt.

 

Ønsker du ikke reklamer, skal du rekvirere en "nej tak" sticker til din postkasse. Ring til Post Danmarks kundeservice på telefon 80 20 70 30. Herefter fremsendes et nyt ”nej tak” mærke med posten. Er du på ferie, så husk at aftale med din nabo, familie eller andre, at din postkasse tømmes regelmæssigt.

 

Får du alligevel uønskede reklamer i postkassen bedes du smide dem i papircontaineren.
Reklamer må under ingen omstændigheder smides på gulvet i opgangen!

 


--&--

 

22.12.10 Anbringelse af tomme flasker og glas
B
estyrelsen har henvendt sig til kommunen, fordi flaskebeholderne ved nr. 2 er propfulde. - Der er nu opstillet en ekstra flaskebeholder på hjørnet ved Svømmehallen (bag P-info standeren) Aksel Møllers Have 24.


--&--

 

30.11.10 Ny kontrakt med Jay.net
Som tidligere nævnt er bestyrelsen nået til enighed om nye vilkår med Jay.net. Aftalen træder i kraft 1.1.2011.
Du vil i denne uge modtage et brev om dette fra Jay.net, som Jay.net beder dig læse meget nøje.

Den nye ordning i store træk:

2011
Internet og telefoniabonnement kr. 119,- pr. måned (+ samtaleafgifter)
Internet abonnement 119,- pr. måned                                                                  
Telefoni abonnement alene 49,- kr. måned + samtaleafgifter

2012
Internet og telefoniabonnement kr. 129,- pr. måned (+ samtaleafgifter)
Internet abonnement 129,- pr. måned                                                                  
Telefoni abonnement alene 49,- kr. måned + samtaleafgifter

2013
Internet og telefoniabonnement kr. 139,- pr. måned (+ samtaleafgifter)
Internet abonnement 139,- pr. måned                                                                  
Telefoni abonnement alene 49,- kr. måned + samtaleafgifter

Se i øvrigt skrivelse fra Jay.net, som du modtaget pr. post i denne uge. Klik HER for at se den i pdf format. Se udfyldningsskema HER

--&--

    

13.6.2010 Generalforsamling
Se indkaldensen HER
Se skriftlig beretning 2010 HER (pdf)
Se referat 2010 HER (pdf)


Resultat af skriftlig afstemning om videoovervågning (efter fordelingstal):
Ja: 2487
Nej:2081

--&--

 

5.7.09 Energimærkning 2009
Se ejendommens nye energimærkning fra foråret 2009. Klik
HER for at de den i farver (5 MB), HER for at se den i sort/hvid (1 MB), samt HER for at se ledsagebrev.

 

--&--

 

Klik HER for at se beretning 2009
Klik HER for at se referat til generalforsamling 2009

Klik HER for at se beretning 2008
Klik HER for at se referat af generalforsamling 2008

 

--&--

 

Vedrørende altaner mod vest:
Da dette spørgsmål rejses jævnligt af ejere, bringes her bestyrelsens brev herom fra juli 2006 til advokat Jens Anker Hansen, Qvortrup Administration. Se det ved at klikke HER

 

--&--

 

Klager over støj og svineri fra renovering af lejligheder
Bestyrelsen modtager et stigende antal klager over støj og svineri fra renovering af lejligheder. Derfor skal det præciseres, at renoveringsarbejder alene må foretages mandag-fredag 8.00-18.00 og lørdag mellem 10.00 og 13.00.

 

Endvidere opfordres beboerne til at rydde bygningsaffald op efter sig i opgange og på fællesarealer, samt støvsuge på reposer og i elevatorer for støv fra håndværkerarbejder.

 

 

                                    -- &-- 
 
    

April 2013 - Bestyrelsen består af følgende personer:

Formand Ole Møller
Aksel Møllers Have 14 (På valg i 2014)

Anne Marie Bowen
Godthåbsvej 37 (På valg i 2015)

Asta Wendt-Larsen
Aksel Møllers Have 2 (På valg i 2015).

Bente Schwartz
Aksel Møllers Have 16 (På valg i 2014)

Michael Graa
Aksel Møllers Have 4 (På valg i 2015).

Suppleanter:

Henrik Wang
Aksel Møllers Have 14

Tais Brüniche Olsen
Aksel Møllers Have 4

 

TILBAGE til forsiden